Bo

Hier stellen de teamleden zich aan je voor.
Plaats reactie
bo
Berichten: 14
Lid geworden op: 03-05-2015 15:38

Bo

Bericht door bo » 03-05-2015 17:45

Hoi allemaal,

Ik ben Bo, partner van Erwin (ADHD en Asperger) en moeder van Jesse (15 jaar met ADHD/Asperger), Nikita (13 jaar en een heerlijke meidenpuber) en Floris (8 jaar, DCD en waarschijnlijk ASS). We zijn er een jaar of 10 geleden achter gekomen dat er de nodige etiketjes door ons huis heen dwaalden en omdat dwalen niet echt fijn is zijn we gaan kijken hoe het beter zou kunnen. Het resultaat is inmiddels bekend.

Eigenlijk loopt ons gezinnetje wel, net zoals overal hebben we wel eens onze dingen en sommige daarvan zijn ADHD/ASS of DCD gerelateerd, anderen weer niet.

DCD is overigens een ontwikkelingsstoornis in de coördinatie van de bewegingen en dus is onze jongste motorisch niet zo handig. Hierdoor heeft hij meer en langer hulp nodig dan leeftijdsgenootjes, maar met de juiste hulp komt ook hij er wel.

De datums dat ook Floris getest gaat worden op ASS staan in de agenda en we hopen voor het einde van de zomervakantie meer te weten.

Blijkbaar trek ik ze aan die ADHDers en ASSers, want inmiddels valt het op dat ik toch wel erg veel vrienden heb die ook de nodige "eigenaardigheden" hebben. Ach ik hou gewoon niet zo van saai denk ik.

Plaats reactie