Jan

Hier stellen de teamleden zich aan je voor.
Plaats reactie
Jan
Moderator
Berichten: 44
Lid geworden op: 03-05-2015 14:49

Jan

Bericht door Jan » 03-05-2015 16:48

Tsja, dan ook maar weer even: ik ben Jan en was ook Jan bij ADHDPlus. Inmiddels tien jaren verstreken en niets meer op AD(H)D voorlichtingsgebied gedaan. Ik was het allemaal een beetje boel flauw, had een prachtige vriendin gekregen met wie ik de tien mooiste jaren van mijn leven mocht beleven. Helaas is ze op 16 februari 2015 zeer plotseling overleden (de kanker overwonnen maar een darminfarct werd haar in iets meer dan 24h fataal) en sta ik er weer alleen voor.

Omdat een aangetrouwd zoontje van mijn oudste zoon volgens mij AD(H)D-achtige trekjes heeft ben ik er maar weer eens ingedoken. Mede dat deed Boogie besluiten ook weer actief te worden met een eigen forum. Naar ik hoop en verwacht een herhaling van het succes van ADHDPlus dat in de actieve jaren hulp bood aan velen. Weliswaar minder actief dan vroeger want ik ben inmiddels op een week of wat na 75 en dan presteer je toch minder.

Mijn beide zoons (resp. universitair docent/onderzoeker en hoofdwerktuigkundige op de grote vaart) zijn ”AD(H)D-vrij” en, voor zover ik nu kan beoordelen, mijn 3 kleindochtertjes ook. Maar ja, de oudste is pas vier jaar.

Meer over AD(H)D op mijn website . Deze website was jaren nauwelijks onderhouden en daarom heb ik de zaak maar eens bijgewerkt. Veel is er niet veranderd, maar hier en daar een accentverlegging en zo. Enfin, het was toch weer een flinke klus want er stonden nogal wat zaken in, die in de loop van de tijd niet meer gelden of geherformuleerd moet worden. Overigens was mijn website adhd.kolloffel.nl, maar om persoonlijke redenen is dat overgezet naar mijn sterntje-domein en is de andere weggehaald.

Jan
Jan

Geen dag zonder AD(H)D en zo

Plaats reactie